FAQs

Συχνές ερωτήσεις και οι απαντήσεις τους

Ποια είναι η καλύτερη ηλικία να ξεκινήσει το παιδί μου Αγγλικά;

Στην περίπτωση της δυσλεξίας η καλύτερη ηλικία είναι η 3η ή 4η δημοτικού όπου το παιδί έχει ήδη αποκτήσει μία γενική γνώση της ελληνικής γλώσσας. Υπάρχουν βέβαια και περιπτώσεις παιδιών που ξεκινούν νωρίτερα (2η δημοτικού) ή και αργότερα (5η ή 6η δημοτικού) στις περιπτώσεις όπου υπάρχει υψηλός βαθμός δυσλεξίας.


Το παιδί μου έχει δυσλεξία. Να ξεκινήσει ιδιαίτερα μαθήματα στο σπίτι ή να πάει σε φροντιστήριο;

Στο κέντρο ξένων γλωσσών «Δυσλεξίας Λύσεις» πιστεύουμε ότι η καλύτερη λύση είναι ένα εξειδικευμένο φροντιστήριο με ολιγομελή τμήματα όπου υπάρχει προσωπική επαφή μεταξύ δασκάλου και μαθητή και το κάθε παιδί προσεγγίζεται εξατομικευμένα. Επιπλέον όταν το παιδί βρίσκεται σε μια τάξη με άλλα παιδιά έρχεται στο μάθημα με μεγαλύτερη όρεξη, ενώ η διαδικασία ευγενούς συναγωνισμού βελτιώνει σημαντικά την απόδοσή του.


Το παιδί μου δεν μελετάει. Τι να κάνω;

Η αλήθεια είναι ότι τα περισσότερα παιδιά με δυσλεξία δυσκολεύονται να διαβάσουν. Στο κέντρο ξένων γλωσσών «Δυσλεξίας Λύσεις» αναγνωρίζουμε την δυσκολία αυτή και παρέχουμε πολλά βοηθήματα (ακουστικό υλικό, σημειώσεις, κλπ.) ώστε να διευκολυνθεί η διαδικασία της μελέτης. Επιπλέον καθοδηγούμε και ενθαρρύνουμε τα παιδιά υποδεικνύοντας τρόπους ώστε η μελέτη του να είναι πιο αποτελεσματική. Έτσι, η συντριπτική πλειοψηφία των παιδιών του φροντιστηρίου διαβάζουν μόνα τους.


Τα παιδιά με δυσλεξία εξετάζονται προφορικά για να αποκτήσουν πτυχίο γλωσσομάθειας;

Τα παιδιά με δυσλεξία δεν εξετάζονται προφορικά αλλά συνήθως έχουν περισσότερο χρόνο εξέτασης και υπάρχει επιείκεια όσον αφορά τα ορθογραφικά λάθη.


Χρειάζεται περισσότερος χρόνος σε ένα παιδί με μαθησιακές δυσκολίες για να μάθει Αγγλικά;

Στο κέντρο ξένων γλωσσών «Δυσλεξίας Λύσεις» η διάρκεια σπουδών είναι ίδια με εκείνη ενός τυπικού φροντιστηρίου.


Το παιδί μου έχει απογοητευτεί και δεν θέλει να πηγαίνει στα Αγγλικά. Γιατί;

Η διακοπή φοίτησης είναι ένα συχνό φαινόμενο σε παιδιά με δυσλεξία. Το φαινόμενο αυτό οφείλεται κυρίως στην λανθασμένη στάση των καθηγητών απέναντι στην δυσλεξία, στις ελλιπείς γνώσεις τους και στην συχνά απαράδεκτη συμπεριφορά τους απέναντι στους μαθητές που χρειάζονται ειδική μεταχείριση και ενθάρρυνση στην προσπάθεια εκμάθησης της ξένης γλώσσας. Το διαφοροποιημένο και πολυαισθητηριακό πρόγραμμα σπουδών που προσφέρουμε στο φροντιστήριο μας εξασφαλίζει το ευνοϊκότερο πλαίσιο μάθησης για παιδιά ΕΕΑ.


Το παιδί μου δεν έχει δυσλεξία αλλά δυσκολεύεται στα Αγγλικά. Μπορεί να έρθει στο κέντρο ξένων γλωσσών «Δυσλεξίας Λύσεις»;

Ασφαλώς και μπορεί. Ο πολυαισθητηριακός και διαφοροποιημένος τρόπος διδασκαλίας είναι ευεργετικός για όλους τους μαθητές.